-
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Neem contact op met onze klantenservice middels het contactformulier. We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen met een maximale reactietijd van 5 werkdagen.
Je kunt ook bellen via (+31) 88 024 54 14. -
Hoe kan ik een magazine online lezen?
Als abonnee kun je je magazines ook op je tablet op telefoon lezen. Wel zo handig! Je kunt zowel de nieuwste editie als voorgaande edities lezen. Je hoeft alleen de volgende stappen te volgen:
- Ga naar www.tijdschrift.nl/hearst
- Activeer eenvoudig je digitale abonnement
- Vul je postcode en abonnementsnummer in
Het abonnementsnummer ontvang je 1 dag na het bestellen van je abonnement in je mail. Je kunt pas online lezen als je fysieke abonnement daadwerkelijk is ingegaan.
Meer informatie over digitaal lezen via Tijdschrift.nl vind je op https://www.tijdschrift.nl/klantenservice
-
Ik wil abonnementen of producten inkopen in grote aantallen. Wat moet ik doen?
Bedankt voor je interesse. Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar redactie.nationalgeographic@hearst.nl.
-
Hoe kan ik een vraag aan de redactie stellen?
Je kunt de redactie bereiken voor inhoudelijke vragen door een e-mail te sturen naar redactie@nationalgeographic.nl.
Heb je vragen over je abonnement, vul dan het contactformulier in. Je kunt ook bellen via (+31) 88 024 54 14.
-
Hoe kan ik gebruikmaken van mijn rechten als consument onder de Algemene Verordening Gegevensbescherming ((AVG)?
In het Privacy Statement van Hearst kun je lezen hoe wij als uitgeverij omgaan met jouw gegevens.
Voor AVG-verzoeken of andere privacy vragen kun je een e-mail sturen naar privacy@hearst.nl -
Kan ik gebruikmaken van het herroepingsrecht?
Ja, dat kan. Dit is een wettelijke verplichting waaraan wij ons als uitgeverij conformeren. Als klant heb je het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. De al geleverde nummers dien je wel betalen.
FAQ
- Abonnement & voorwaarden
- Abonnement opzeggen
- Verzendkosten en retourneren
- Gegevens wijzigen
- Welkomstgeschenk
- Bezorging
- Financiƫle zaken
-
Overige vragen
-
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Neem contact op met onze klantenservice middels het contactformulier. We zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen met een maximale reactietijd van 5 werkdagen.
Je kunt ook bellen via (+31) 88 024 54 14. -
Hoe kan ik een magazine online lezen?
Als abonnee kun je je magazines ook op je tablet op telefoon lezen. Wel zo handig! Je kunt zowel de nieuwste editie als voorgaande edities lezen. Je hoeft alleen de volgende stappen te volgen:
- Ga naar www.tijdschrift.nl/hearst
- Activeer eenvoudig je digitale abonnement
- Vul je postcode en abonnementsnummer in
Het abonnementsnummer ontvang je 1 dag na het bestellen van je abonnement in je mail. Je kunt pas online lezen als je fysieke abonnement daadwerkelijk is ingegaan.
Meer informatie over digitaal lezen via Tijdschrift.nl vind je op https://www.tijdschrift.nl/klantenservice
-
Ik wil abonnementen of producten inkopen in grote aantallen. Wat moet ik doen?
Bedankt voor je interesse. Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar redactie.nationalgeographic@hearst.nl.
-
Hoe kan ik een vraag aan de redactie stellen?
Je kunt de redactie bereiken voor inhoudelijke vragen door een e-mail te sturen naar redactie@nationalgeographic.nl.
Heb je vragen over je abonnement, vul dan het contactformulier in. Je kunt ook bellen via (+31) 88 024 54 14.
-
Hoe kan ik gebruikmaken van mijn rechten als consument onder de Algemene Verordening Gegevensbescherming ((AVG)?
In het Privacy Statement van Hearst kun je lezen hoe wij als uitgeverij omgaan met jouw gegevens.
Voor AVG-verzoeken of andere privacy vragen kun je een e-mail sturen naar privacy@hearst.nl -
Kan ik gebruikmaken van het herroepingsrecht?
Ja, dat kan. Dit is een wettelijke verplichting waaraan wij ons als uitgeverij conformeren. Als klant heb je het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. De al geleverde nummers dien je wel betalen.
-
- Contact