-
Hoe kan ik een abonnement nemen?
Bedankt voor je interesse! Alle abonnementen en actuele aanbiedingen vind je op: https://www.natgeoshop.nl/ Heb je liever dat iemand je helpt bij het afsluiten van een abonnement? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice via (+31) 88 024 54 14.
-
Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?
Nadat je je abonnement hebt afgesloten, ontvang je de aankoopbevestiging binnen een paar uur in je inbox. In deze bevestiging vind je de verwachte leverdatum van je eerste nummer. Heb je gekozen voor een welkomstgeschenk bij je abonnement? Dit ontvang je binnen 14 dagen na betaling. Kan je de mail niet vinden? Check ook je spam, mogelijk is de e-mail daar terecht gekomen.
-
Wat is mijn abonnementsnummer?
Je vindt je abonnementsnummer in de aankoopbevestiging van je abonnement die je in je inbox hebt ontvangen. Je kunt het abonnementsnummer ook vinden op het adresetiket van het magazine.
-
Loopt mijn abonnement automatisch af?
Nee, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld zijn alle abonnementen tot wederopzegging en worden automatisch verlengd. In de aankoopbevestiging van je abonnement kun je controleren of dit automatisch afloopt of tot wederopzegging is.
Is je abonnement tot wederopzegging? Dan kun je dit opzeggen na de eerste actieperiode. Hiervoor hanteren we een wettelijke opzegtermijn van 1 maand bij magazines die maandelijks worden uitgegeven. Bij magazines met een lagere frequentie (bijvoorbeeld 4x of 6x per jaar) hanteren we een opzegtermijn van 3 maanden.
-
Kan ik een abonnement in het buitenland ontvangen?
Ja, dat kan via ons contactformulier! Ook buiten Nederland en België kun je onze magazines lezen. Dit kan alleen niet via de reguliere webshop. Wil je een abonnement aanschaffen in het buitenland, vul dan onderstaand contactformulier in.
Let op: Een abonnement buiten Nederland of België kan alleen tegen het reguliere tarief (geen acties of premies).
-
Hoe kan ik het magazine online lezen?
Als abonnee kun je je magazines ook op je tablet op telefoon lezen. Wel zo handig! Je kunt zowel de nieuwste editie als voorgaande edities lezen. Je hoeft alleen de volgende stappen te volgen:
- Ga naar www.tijdschrift.nl/hearst
- Activeer eenvoudig je digitale abonnement
- Vul je postcode en abonnementsnummer in
Het abonnementsnummer ontvang je 1 dag na het bestellen van je abonnement in je mail. Je kunt pas online lezen als je fysieke abonnement daadwerkelijk is ingegaan.
Meer informatie over digitaal lezen via Tijdschrift.nl vind je op https://www.tijdschrift.nl/klantenservice
-
Hoe kan ik een vraag aan de redactie stellen?
Je kunt de redactie bereiken voor inhoudelijke vragen door een e-mail te sturen naar redactie@nationalgeographic.nl.
Heb je vragen over je abonnement, vul dan het contactformulier in. Je kunt ook bellen via (+31) 88 024 54 14.
-
Waar vind ik de leveringsvoorwaarden?
De leveringsvoorwaarden van Hearst Netherlands vind je hier: https://www.hearst.nl/leveringsvoorwaarden/
-
Wat zijn mijn rechten als consument?
In het privacy statement van Hearst Netherlands vind je je rechten en de manier waarop wij met persoonsgegevens omgaan: https://www.hearst.nl/privacyverklaring/
-
Kan ik een abonnement ook cadeau geven?
Ja, dat kan zeker! Vul bij het bestellen van het abonnement eerst je eigen gegevens in. Vink vervolgens onder de adresgegevens het vakje “zelfde bezorgadres” uit. Hier kun je de gegevens invullen van degene die het cadeau-abonnement mag ontvangen. Een cadeau-abonnement loopt altijd automatisch af.
Voor het aanschaffen van een abonnement voor een ander of voor jezelf ga je naar https://www.natgeoshop.nl/.
-
Kan ik mijn abonnement in de toekomst laten ingaan?
Ja, dat kan. Wanneer je je abonnement online bestelt, gaat dit automatisch direct van start. Wil je je abonnement op een later moment laten ingaan? Dit is alleen mogelijk via telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Het nummer vind je hier (+31) 88 024 54 14.
FAQ
-
Abonnement & voorwaarden
-
Hoe kan ik een abonnement nemen?
Bedankt voor je interesse! Alle abonnementen en actuele aanbiedingen vind je op: https://www.natgeoshop.nl/ Heb je liever dat iemand je helpt bij het afsluiten van een abonnement? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice via (+31) 88 024 54 14.
-
Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?
Nadat je je abonnement hebt afgesloten, ontvang je de aankoopbevestiging binnen een paar uur in je inbox. In deze bevestiging vind je de verwachte leverdatum van je eerste nummer. Heb je gekozen voor een welkomstgeschenk bij je abonnement? Dit ontvang je binnen 14 dagen na betaling. Kan je de mail niet vinden? Check ook je spam, mogelijk is de e-mail daar terecht gekomen.
-
Wat is mijn abonnementsnummer?
Je vindt je abonnementsnummer in de aankoopbevestiging van je abonnement die je in je inbox hebt ontvangen. Je kunt het abonnementsnummer ook vinden op het adresetiket van het magazine.
-
Loopt mijn abonnement automatisch af?
Nee, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld zijn alle abonnementen tot wederopzegging en worden automatisch verlengd. In de aankoopbevestiging van je abonnement kun je controleren of dit automatisch afloopt of tot wederopzegging is.
Is je abonnement tot wederopzegging? Dan kun je dit opzeggen na de eerste actieperiode. Hiervoor hanteren we een wettelijke opzegtermijn van 1 maand bij magazines die maandelijks worden uitgegeven. Bij magazines met een lagere frequentie (bijvoorbeeld 4x of 6x per jaar) hanteren we een opzegtermijn van 3 maanden.
-
Kan ik een abonnement in het buitenland ontvangen?
Ja, dat kan via ons contactformulier! Ook buiten Nederland en België kun je onze magazines lezen. Dit kan alleen niet via de reguliere webshop. Wil je een abonnement aanschaffen in het buitenland, vul dan onderstaand contactformulier in.
Let op: Een abonnement buiten Nederland of België kan alleen tegen het reguliere tarief (geen acties of premies).
-
Hoe kan ik het magazine online lezen?
Als abonnee kun je je magazines ook op je tablet op telefoon lezen. Wel zo handig! Je kunt zowel de nieuwste editie als voorgaande edities lezen. Je hoeft alleen de volgende stappen te volgen:
- Ga naar www.tijdschrift.nl/hearst
- Activeer eenvoudig je digitale abonnement
- Vul je postcode en abonnementsnummer in
Het abonnementsnummer ontvang je 1 dag na het bestellen van je abonnement in je mail. Je kunt pas online lezen als je fysieke abonnement daadwerkelijk is ingegaan.
Meer informatie over digitaal lezen via Tijdschrift.nl vind je op https://www.tijdschrift.nl/klantenservice
-
Hoe kan ik een vraag aan de redactie stellen?
Je kunt de redactie bereiken voor inhoudelijke vragen door een e-mail te sturen naar redactie@nationalgeographic.nl.
Heb je vragen over je abonnement, vul dan het contactformulier in. Je kunt ook bellen via (+31) 88 024 54 14.
-
Waar vind ik de leveringsvoorwaarden?
De leveringsvoorwaarden van Hearst Netherlands vind je hier: https://www.hearst.nl/leveringsvoorwaarden/
-
Wat zijn mijn rechten als consument?
In het privacy statement van Hearst Netherlands vind je je rechten en de manier waarop wij met persoonsgegevens omgaan: https://www.hearst.nl/privacyverklaring/
-
Kan ik een abonnement ook cadeau geven?
Ja, dat kan zeker! Vul bij het bestellen van het abonnement eerst je eigen gegevens in. Vink vervolgens onder de adresgegevens het vakje “zelfde bezorgadres” uit. Hier kun je de gegevens invullen van degene die het cadeau-abonnement mag ontvangen. Een cadeau-abonnement loopt altijd automatisch af.
Voor het aanschaffen van een abonnement voor een ander of voor jezelf ga je naar https://www.natgeoshop.nl/.
-
Kan ik mijn abonnement in de toekomst laten ingaan?
Ja, dat kan. Wanneer je je abonnement online bestelt, gaat dit automatisch direct van start. Wil je je abonnement op een later moment laten ingaan? Dit is alleen mogelijk via telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Het nummer vind je hier (+31) 88 024 54 14.
-
- Abonnement opzeggen
- Verzendkosten en retourneren
- Gegevens wijzigen
- Welkomstgeschenk
- Bezorging
- Financiële zaken
- Overige vragen
- Contact