-
Wat moet ik doen om alle artikelen op Nationalgeographic.nl te kunnen lezen?
Als je nog geen lid bent van National Geographic Premium kun je een lidmaatschap aanvragen via National Geographic Premium.
-
Ik ben mijn wachtwoord kwijt of deze doet het niet meer. Wat moet ik doen?
Je kunt het wachtwoord opnieuw opvragen op www.nationalgeographic.nl.
Gan naar "Inloggen" en kies voor wachtwoord vergeten. Vul je e-mailadres in en je krijgt het wachtwoord toegestuurd.
Check voor de zekerheid ook je inbox voor spam of ongewenste mail. -
Welke abonnees hebben toegang tot National Geographic Premium?
Alleen als je zelf een lidmaatschap National Geographic Premium (Digital only of Bundel) hebt afgesloten, heb je automatisch toegang tot alle artikelen op de website.
Als je alleen een print-abonnement hebt op het magazine National Geographic heb je geen toegang tot de Premium-content op de website. -
Kan ik mijn lidmaatschap National Geographic Premium aanpassen?
Ja, dat kan. Het is mogelijk om je National Geographic Digital only aan te passen naar National Geographic Bundel.
Het aanpassen van het Bundel-lidmaatschap (digitaal + tijdschrift) naar alleen Digital only is niet mogelijk.Stuur hiervoor een e-mail naar: Klantenservice@natgeo.nl.
-
Kan ik National Geographic Premium afsluiten in het buitenland?
Beide lidmaatschappen (Digital only en Bundel) kunnen op dit moment alleen met een adres in Nederland en België afgesloten worden.
-
Kan ik National Geographic Premium lezen op mijn tablet of mobiele telefoon?
Ja, je kunt ook lezen op een tablet of mobiele telefoon, mits je ingelogd bent op www.nationalgeographic.nl.
-
Ik ben ingelogd in mijn account maar kan geen premiumartikelen lezen
Ga naar jouw persoonlijke pagina, onder "Mijn Profiel". Hier kun je de status van jouw lidmaatschap bekijken. Is het lidmaatschap afgelopen dan kun je op National Geographic Premium een nieuw lidmaatschap afsluiten.
Klopt het niet dat het lidmaatschap is afgelopen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het Contact | National Geographic. Of bel naar: (+31) 88 024 54 14. -
Wat is het verschil tussen Premiumartikelen en de digitale editie van het magazine?
Om de Premiumartikelen op Nationalgeographic.nl te kunnen lezen kun je een digitaal lidmaatschap afsluiten; “Digitaal only” of “Bundel”.
Met een digitaal lidmaatschap krijg je onbeperkt toegang tot de alle content op Nationalgeographic.nl.
De digitale editie van het tijdschrift kun je als abonnee lezen via Tijdschrift.nl. Dit is in alle abonnementsvormen mogelijk. Je ontvangt in de eerste maand van jouw lidmaatschap hier informatie over op je e-mailadres.
-
Hoe kan ik oude artikelen opzoeken?
Met het lidmaatschap op Nationalgeographic.nl heb je onbeperkt toegang tot alle oude en nieuwe artikelen op Nationalgeographic.nl. Wil je iets opzoeken over een bepaald onderwerp? Gebruik hiervoor de navigatiebalk bovenaan de pagina.
-
Kan ik een BTW-factuur opvragen voor mijn National Geographic Premium lidmaatschap?
Ja, dat kan via ‘Mijn Profiel’ op de website van National Geographic. Log in met je gegevens, je kunt de factuur downloaden via ‘Mijn Profiel’.
FAQ
- Abonnement & voorwaarden
-
National Geographic Premium
-
Wat moet ik doen om alle artikelen op Nationalgeographic.nl te kunnen lezen?
Als je nog geen lid bent van National Geographic Premium kun je een lidmaatschap aanvragen via National Geographic Premium.
-
Ik ben mijn wachtwoord kwijt of deze doet het niet meer. Wat moet ik doen?
Je kunt het wachtwoord opnieuw opvragen op www.nationalgeographic.nl.
Gan naar "Inloggen" en kies voor wachtwoord vergeten. Vul je e-mailadres in en je krijgt het wachtwoord toegestuurd.
Check voor de zekerheid ook je inbox voor spam of ongewenste mail. -
Welke abonnees hebben toegang tot National Geographic Premium?
Alleen als je zelf een lidmaatschap National Geographic Premium (Digital only of Bundel) hebt afgesloten, heb je automatisch toegang tot alle artikelen op de website.
Als je alleen een print-abonnement hebt op het magazine National Geographic heb je geen toegang tot de Premium-content op de website. -
Kan ik mijn lidmaatschap National Geographic Premium aanpassen?
Ja, dat kan. Het is mogelijk om je National Geographic Digital only aan te passen naar National Geographic Bundel.
Het aanpassen van het Bundel-lidmaatschap (digitaal + tijdschrift) naar alleen Digital only is niet mogelijk.Stuur hiervoor een e-mail naar: Klantenservice@natgeo.nl.
-
Kan ik National Geographic Premium afsluiten in het buitenland?
Beide lidmaatschappen (Digital only en Bundel) kunnen op dit moment alleen met een adres in Nederland en België afgesloten worden.
-
Kan ik National Geographic Premium lezen op mijn tablet of mobiele telefoon?
Ja, je kunt ook lezen op een tablet of mobiele telefoon, mits je ingelogd bent op www.nationalgeographic.nl.
-
Ik ben ingelogd in mijn account maar kan geen premiumartikelen lezen
Ga naar jouw persoonlijke pagina, onder "Mijn Profiel". Hier kun je de status van jouw lidmaatschap bekijken. Is het lidmaatschap afgelopen dan kun je op National Geographic Premium een nieuw lidmaatschap afsluiten.
Klopt het niet dat het lidmaatschap is afgelopen? Neem dan contact op met onze klantenservice via het Contact | National Geographic. Of bel naar: (+31) 88 024 54 14. -
Wat is het verschil tussen Premiumartikelen en de digitale editie van het magazine?
Om de Premiumartikelen op Nationalgeographic.nl te kunnen lezen kun je een digitaal lidmaatschap afsluiten; “Digitaal only” of “Bundel”.
Met een digitaal lidmaatschap krijg je onbeperkt toegang tot de alle content op Nationalgeographic.nl.
De digitale editie van het tijdschrift kun je als abonnee lezen via Tijdschrift.nl. Dit is in alle abonnementsvormen mogelijk. Je ontvangt in de eerste maand van jouw lidmaatschap hier informatie over op je e-mailadres.
-
Hoe kan ik oude artikelen opzoeken?
Met het lidmaatschap op Nationalgeographic.nl heb je onbeperkt toegang tot alle oude en nieuwe artikelen op Nationalgeographic.nl. Wil je iets opzoeken over een bepaald onderwerp? Gebruik hiervoor de navigatiebalk bovenaan de pagina.
-
Kan ik een BTW-factuur opvragen voor mijn National Geographic Premium lidmaatschap?
Ja, dat kan via ‘Mijn Profiel’ op de website van National Geographic. Log in met je gegevens, je kunt de factuur downloaden via ‘Mijn Profiel’.
-
- Abonnement opzeggen
- Verzendkosten en retourneren
- Gegevens wijzigen
- Welkomstgeschenk
- Bezorging
- Financiële zaken
- Overige vragen
- Contact